4 Şubat 2015 Çarşamba

Düş Kesesi

Süzülüyordum..
Berrak bir sıvının içinde..
Ne bir gemi ne bir yolcu
Hiç kimsenin uğramadığı
Issız bucaksız ama sonlu bir suda
Sıcacık ve dokunulmazdım..
21. Günün aşk'ıyla 
Çırılçıplak sarılmıştım tüm dallara 
Perdelerim kalktığındaysa daha sıkı..
Süzülüyordum..
Normlarınızın aksine "karanlık" saydığınız su güvenliydi "son"una kadar..
Kocaman beyaz bir el çekip almamışken beni mavi salıncağımdan.. 
Raflarınıza yerleştirdiğiniz kelimelerinizle, 
Etiketi üzerinde kuklalarınızla tanışmadan önce..
Kendi filmimi yerleştirmemişken yuvasına..
Telaşa kapılıp sürüklenmeye direnmemişken daha, pis kokulu kalabalıklığınızda..
Yağmur yağıp kaçıştığızda deliklerinize
Toprağın kokusunu çekiyordum ciğerlerime
Bazen mavinin içine gri beyaz çizgiler çizen sessiz bir geminin köpüğüne katılıyordum..
Güneş griyle sevişip yedi rengi doğurduğunda,
Umudu alıp yanıma
Belki gökkuşağının sonunda bir düş kesesi bulurum diye yürüyordum..
Annemin memesinden koptuğum o günden beri 
O beyaz el kapatana kadar üstümü tekrar..
...
Yürüyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder